Job 198 van 417


Report this listing

Solliciteren



Wagenparkbeheerder


Functie

Als Wagenparkbeheerder ondersteun je commerciële teams door marktontwikkelingen op te volgen en antwoorden bieden aan complexere fleet gerelateerde onderwerpen: Total Cost of Ownership, Fiscaliteit, Electrificatie, Mobiliteit, cafetariaplan & Federaal Mobiliteitsbudget, Car/EV/Mobility Policy, Tendering, Outsourcing,…

Concreet vertaalt zich dat in volgende taken:

  • Je bent verantwoordelijk voor de overdracht van kennis d.m.v. trainingen, infosessies, webinars, ...
  • Uitvoeren van projecten en advies mbt bovenstaande onderwerpen
  • Je ondersteunt de klanten gedurende het volledig traject
  • Ontwikkelen van nieuwe projecten en/of verbeteren van huidige projecten en processen
  • Verdere upselling van projecten bij klanten gebaseerd op de behoefte van de klant
  • Ontwikkelen en onderhouden van contacten
  • Continu detecteren, opvolgen, analyseren, bespreken, eventueel ontwikkelen van mogelijke opportuniteiten

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is al meer dan 20 jaar de toonaangevende specialist in Europa op het gebied van wagenparkbeheer en mobiliteitsmanagement. Ze ondersteunen dagelijks meer dan 200 bedrijven in heel Europa met mobiliteitsmanagement waar iedereen voordeel bij heeft.

Hun filosofie? Succesvolle bedrijven stellen geavanceerd wagenparkbeheer en mobiliteitsmanagement centraal in hun bedrijfsvoering. Zo worden goederen op tijd geleverd en komen medewerkers op tijd op hun bestemming. Want mobiliteit staat centraal in het succes.

Het bedrijf te Kapellen is momenteel op zoek naar een Wagenparkbeheerder.

Jouw profiel

Je beschikt als Wagenparkbeheerder over de volgende competenties:

  • Reeds enkele jaren ervaring in de automotive of leasebranche, bij voorkeur in een consultancy rol
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands, Engels en Frans
  • Je bent in het bezit van een bachelor of Master in een economische of commerciële richting of gelijkwaardig door ervaring
  • Je kan zowel in team als zelfstandig werken
  • Je neemt initiatief en bent communicatief aangelegd
  • Je beschikt over een groot analytisch vermogen waarbij je complexe materie vlot kan overbrengen
  • Affiniteit met cijfers, marktevoluties en data-analyses
  • Zeer goede kennis MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Je werkt doelgericht, oplossingsgericht, stressbestendig ingesteld en een goede onderhandelaar

Als je deze competenties kunt afvinken, ben jij de persoon die wordt gezocht voor de functie!

  • Een interventieaanvraag opstellen of plannen (onderhoud, schoonmaak, ophaling, ...)
    De uitvoering controleren
  • Post, pakketten, vervaldagberichten en huurkwitanties ontvangen of verdelen
  • Gemeenschappelijke toestellen controleren en onderhouden
  • Toezicht houden op ruimtes en goederen
    Controleren of bewoners, huurders of bezoekers het interne reglement naleven
  • Beschadigde elementen vervangen of herstellen (lampen, kraankoppelingen, bijschilderen, ...)
  • Vuilnisbakken, containers of laadbakken onderhouden en ter beschikking stellen
    Gescheiden afvalsortering controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Huurders, bewoners, bezoekers, hulpdiensten, ... informeren en wegwijs maken
  • Het beheer van gebouwen van een onderneming opnemen
  • Klachten van gebruikers, klanten, residenten, ... verzamelen en behandelen
  • De veiligheidsuitrusting en de staat van het gebouw controleren
  • Gemeenschappelijke ruimtes en de directe omgeving schoonmaken
  • Instaan voor de opeenvolging van huurders (staat van de ruimtes controleren, nieuwe huurders rondleiden, ...)
    Huur innen
  • Sleutels van appartementen beheren en bewaren
  • Groene ruimtes en speelweides onderhouden
  • Het zwembad en aanpalende lokalen controleren en onderhouden
  • Toezicht houden op het aanzicht, de netheid en de hygiëne van de gemeenschappelijke ruimtes, lokalen en uitrusting
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • De betrokken diensten informeren over klachten, afwijkingen, problemen en beschadigingen

Aanbod

What's in it for you ? In ruil voor jou harde inzet en geleverde prestaties kan je rekenen op onderstaand uitgebreid verloningspakket:

  • Bovenop een marktconform salaris geniet je van tal van extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, eco-cheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering,...
  • Je mag rekenen op 12 extra ADV-dagen bovenop je 20 wettelijke vakantiedagen en feestdagen
  • Wij bieden je een boeiende functie aan in een dynamische omgeving alsook enthousiaste collega's
  • Autonomie in je werk met een ondersteunend team dat je helpt bij het behalen van je doelen
  • Een gunstige filevrije locatie in Kapellen
  • Leuke en gezamenlijke activiteiten zodat je je collega's snel leert kennen

Ben je geïnteresseerd en wil je meer te weten komen over de vacature en het bedrijf? Stuur jouw CV en contacteer ons snel. Wij bieden antwoorden op al jouw vragen!

VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht